24. juli 2009

Må vi kalde medlemmerne for kunder?

Nogle af vores konkurrenter kritiserer os for at kalde dem kunder fremfor medlemmer, hvilket vi tager ganske roligt :-)



Kristelig Fagbevægelse har 180.000 kunder. Det er meget bevidst at vi forholder os til begrebet kunder, da vi ønsker at gøre op med en gammel tankegang i fagforeninger om at medlemmer er jo noget man har. Det er nemlig noget sludder!

Vi har ikke taget en popsmart beslutning for at tækkes kunderne, men derimod fordi vi i Kristelig Fagbevægelse ønsker at sætte fokus på det individuelle kundeforhold frem for det kollektive medlemskab. Vi skal hver eneste dag gøre os fortjent til vores kunder ved at give den enkelte den BEDSTE individuelle service så de oplever at Kristelig Fagbevægelse er et værdifuldt valg.

Vi er samtidig bevidste om at vores kunder har demokratisk indflydelse på måden at lede Kristelig Fagbevægelse på, hvilket vi iøvrigt får god respons på. 93% af vores kunder vil anbefale Kristelig Fagbevægelse til andre - bedre "medlemmer" findes ikke!

Skriv kommentar

Skriv ikke som anonym! Vælg "Navn/webside". Webside er valgfri.