23. december 2009

Kun ½ minut ventetid på telefonen

Vi har investeret i at skabe de bedste rammer for betjeningen af vores kunder og kan nu glæde os over at den gennemsnitlige ventetid på telefonen kun er ½ minut.

Med 60.000 opkald hver måned hjælper vi hver dag tusindvis af kunder med at give dem vejledning og sparring i deres arbejdsliv og vi fører rigtig mange sager for alle dem der er ramt af ledighed eller en uoverensstemmelse med arbejdsgiver. Sammen med vores kunder GLÆDER vi os over hver gang vi kan give værdi til dem - bringe håb og perspektiv ind i arbejdslivet.

At vores kunder samtidig kvitterer med at give os gode karakterer er en dejlig julegave som vi alle glæder os over. Kunderne har givet os top-karakter i forhold til alle a-kasser og vores egne kundemålinger bekræfter dette.

Efter en vanskelig start på året med markant stigende ledighed har medarbejderne i KRIFA endnu engang vist. hvilket engagement der driver dem for at give vores KUNDER den allerbedste service.

Selvom vi slutter året med gode resultater for vores kunder, får det os ikke til at hvile på laurbærerne, men tværtimod forpligter vi os til at gøre det lidt bedre for vores kunder i 2010.

RIGTIG GLÆDELIG JUL OG GODT NYTÅR

Af Jesper Wengel, adm. direktør, Kristelig Fagbevægelse

Skriv kommentar

Skriv ikke som anonym! Vælg "Navn/webside". Webside er valgfri.