7. november 2012

Krifa tæller i individer

215.000 danskere er med i Krifa. Et højt antal, men bag hvert tal er der en individuel person. En kunde med sine personlige ønsker og behov, som de har krav på, at vi forholder os til. Vores kunder skal ikke tilpasse sig vores systemer. Det er os, der skal tilpasse vores systemer til vores kunder.

Men selvom alle vores kunder er unikke personer, har de også mange ting tilfælles. De har brug for at vide sig sikre på hjælp fra jurister og advokater, hvis de får problemer med deres arbejdsgivere. Det sørger vores 70 advokater og juridiske konsulenter for. Og en milliard kroner er, hvad de har skaffet vores kunder i erstatninger i løbet de seneste tre år.

Let at få fat i
Hvis man er ledig, gælder det også generelt, at man gerne vil have hjælp til at komme i job igen. Det får man også som kunde hos os. Hvert år er vi med til at hjælpe 33.000 i job.

Det er også vigtigt for alle, at vi er lette at få fat i. Derfor har vi åbent på telefonen fra klokken 7 til 22 på alle ugens hverdage. Og 800.000 gange om året er der en af vores kundekonsulenter, der tager telefonen for at høre "hvad kan vi gøre for dig?"

Tilfredshed og vækst
Den personlige tilgang, vi har til vores kunder, er jeg også sikker på er en væsentlig forklaring på, at vi har meget tilfredse kunder og fremgang år efter år. Vores kunder er så tilfredse med os, at 9 ud af 10 af dem vil anbefale os til andre. Vores fremgang har placeret os helt i toppen af danske fagbevægelser. Kristelig A-kasse er landets 3. største a-kasse, og Kristelig Fagforening er den 4. største fagforening.

Du kan her læse mere om, hvordan vi giver vores kunder en personlig service.

Søren Fibiger Olesen, formand Søren Fibiger Olesen

Skriv kommentar

Skriv ikke som anonym! Vælg "Navn/webside". Webside er valgfri.