13. juni 2013

Krifa i top


Kristelig Fagbevægelse ligger helt i top med loyale kunder og service i a-kassen, viser en ny analyse fra Loyalty Group. Når det gælder konkurrencedygtige priser og værdi for pengene ligger Kristelig Fagbevægelse i top tre, både hvad angår a-kasse- og fagforeningskunder.

Jeg mener, at en individuel og personlig service er en hovedforklaring.

Jeg tror, vores kunder er loyale, fordi de oplever, vi giver dem en service på deres præmisser. Vi møder dem i øjenhøjde og tager udgangspunkt i deres spørgsmål, ønsker og behov. Vi tilpasser os vores kunder frem for, at de skal tilpasse sig et system.

Det er også glædeligt, at analysen viser, at lave priser og god service kan gå hånd i hånd.

Mere at vælge imellem
Analysen bekræfter, at Kristelig Fagbevægelse har valgt rigtigt ved netop nu at tilbyde fagforening på tre niveauer: Krifa Light, Krifa Basis og Krifa Plus.

Krifa Light giver mulighed for at være med i en fagforening for kun 89 kroner om måneden. Men man kan også få mere ved at betale lidt mere og vælge Krifa Basis til 139 kroner om måneden eller Krifa Plus til 189 kroner om måneden.

Danske lønmodtagere har forskellige behov og økonomiske muligheder. Med vores tre produktpakker giver vi mere at vælge imellem, så den enkelte kan få "den størrelse fagforening", der passer dem bedst.


Søren Fibiger Olesen, formand, Kristelig Fagbevægelse



1 kommentarer:

18. juni 2013 kl. 15.07 Ole Strand, kommunikaionskonsulent i CA a-kasse

KRIFA klarede sig bedst blandt de 10 tilfældige a-kasser, som var med i Loyalty Groups undersøgelse - og tillykke med det. Men der er 18 andre a-kasser, som ikke var med. Så KRIFA er i toppen af de 10 - men ikke nødvendigvis blandt alle a-kasser. Det kan kun en samlet undersøgelse blandt alle a-kasser kunne vise.

Skriv kommentar

Skriv ikke som anonym! Vælg "Navn/webside". Webside er valgfri.